گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

هوچ

دست خودم نیست !این روزا الکی دلم میگیره! همون جمله قشنگه "کاره دله گناه من نیست"

اه حوصله محمد و ندارم هی پی ایم میده نمیزاره تمرکز کنم ببینم چی مینویسم والا

مسخره ببین چی نوشته کپی کنم واسه خنده بعداً خودم

پسرعمو: سلام
پسرعمو: ؟
من: سلام شبت بخیر
پسرعمو: علیک خواستم برم
من: چیه شاکی هستی؟
پسرعمو: هیچی
من: اهوم
من: چه خبرا؟
پسرعمو: خوب من اومدم میلمو چک کنم و برم
پسرعمو: کاری نداری؟
پسرعمو:
پسرعمو: فکر کنم کار داری جواب نمیدی
پسرعمو: باشه
پسرعمو: ؟
پسرعمو: حوصله خودمم ندارم
پسرعمو: شب خوش
من: کاری ندارم
من: وقتی میگی حوصله خودمم نارم
پسرعموis typing...
پسرعمو: بای
پسرعمو has signed out. (4/12/2012 9:16 PM)

من: ندارم
من: بای

برو بابا

باز اومد:((حوصلشو ندارم هفته ی دیگه عقدشه !ایشالا خوشبخت شه .قرار بود عق دو عروسیش یکی باشه گویا به هم خورده!به من چه من که بلند نمیشم این همه راهو هلک و هلک برم اونجا

اهههههههه

چی بیحوصلم

برم نت گردی چی چی رو مینویسم

هاااااااااااااا!!!!!!!!

عاشقانه

عاشقانه دوستت می دارم
عاشقانه تو رو در قلب خود دارم
عاشقانه تو رو چون جان خود دارم
عاشقانه تو رو اندازه دنیا دوست می دارم
من و تو چون دو عاشق دو معشوق
می رویم با هم به سوی خوشبختی به سوی او
به جایی که نمی دانیم و می خواهیم
عاشقانه دوستت می دارم ...

عادت

دلم گرفته تو کلاس مدا به گوشیم نیگا میکردم ،انگار شده عادت واسم ! آدما به هم عادت میکنن !دوست داشتن خیلی کمه،عشق وجود نداره این دوره زمونه...

پسرا دنبال اینن با یکی مشغول شن یا پوز دوست دخترای رنگارنگشونو به هم بدن !

دخترا هم اگه خوب هم توشون باشه بد جور ضربه میخوره ،بقیه هم انگار خاله بازی میکنن

راستی نمیدونم این اسمایلی مرغه خروسه بوقلمونه؟؟؟؟؟

علوسی

پسر عموم قرار ازدواج کنه!!

چی بپوشم

امروز

ساعت ۹/۵ کلاس دارم ولی نمیدونم چرااینجام!باید پاشم کارامو بکنم...ولی با گوشی سر از اینجا

دراوردم.

شاید تاثیر خاطرات دیشبه!

تموم شدن یه دوستی:|البته امیدوارم و میدونم به نفعمه

روز خوب داشته باشی گلی:)