گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

yesterday

دیروز دوستم بهاره به من میگه هوس دوست پسر کردم....خدا خودش شفا بده!http://www.freesmile.ir/smiles/214920_Cherna-facepalm.gif
خوب من از تو جیبم بیارم .ینی همیشه دخترای مث من که برادرای دم بخت بسیار دارن همیشه از این معظلات براشون پیش میاد:)) پس بگو چرا منو همیشه تحویل میگیرن:D
چند روز پیش که در به در دنبال پوشاک مناسب میگشم رفتم گاندی .دختره نیگاش میکردی کَفِت میبرید .!.!.!
از کنار من رد شد...بلند بلند برگشته به پسره میگه : من فقط با آرش بودم:|
منو میگی -----»
آخه نبودید ببینی طرف چی بود .
آدم ظاهر بینی نیستم ولی از راه رفتن و دو دو زدن چشماش با ادا و اطفاراش ببخشید ها من عذر میخام ها ولی دور از جون " سکرت " هم بودیم میفهمیدم بابا این دیگه ..بعععععععععله.....

والا!!!

اینجاس که میگن اعتماد به نفست تو حلقم....smile emoticon kolobok