گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

سِن

چرا خانمها واقعاً اینقدر رو سنشون حساسن؟؟؟
امروز نزدیک بود دوتا از دوستام سَرِ این مسئله گَل آویز شن
خب حالا گفت تو متولد ۶۳ ای چیه خو!!!واقعاً که دیوونه شده بود میخاست بره طرف رو تیکه تیکه کنه:|
شایدم حق داشته آخه متولد ۷۲دیگه خیلی ضایعس بگی ده سال پیر تر.
خب من یکی ریلکس بودم....این دور وایساده بودم و نیگاه میکردم...گاهی هم پا در میونی
بچه خوب به من میگویند
آخر سر اون دوستی که آتیش سن و سال رو به پا کرده بود رفت ... و بعله دیگه این دوست نوزده ساله ما موندو یه عالمه غُصه....
باز من که بچه خوبه بودم----»smile emoticon kolobokگفتم سیما جون چرا اینطوری میکنی اهمیت نده عزیزم تو که اینقدر خانومی تو که اینقدر.......
پیش خودم گفتم خُب این بلاخره که میشه ۳۰ سالش انوقت چی؟؟!!!؟؟
برعکس دادای ما من ناخاسته پیش دوست دخترش گفتم سنشو داخ کرد!!! که چرا سنمو گفتی من چند سال بیشتر گفتم!!!!!موندم چیکار کنم؟؟؟
حالا خوبه شماها بیاید و بگید چرا خودت زدی" ۸۸ سال "پروفایلتو؟؟؟؟
حال میکنید یکی نیست به شما خانوما بگه بیا آ از من یاد بگیر :دی اینکارم و یا خیلی دیگه از محافظه کاریام دلیل داره:)من و دوستم ، دوست صمیمیم که اون منو با نت یاهو و خیلی چیزای توی اینترنت اشنا کرد ! یه وب دو نفره داشتیم عین خاهر بودیم ولی الان........« بیخیال » منو فروخت به یه پسره که تو نت باهاش آشنا شده بود و البته دوست شدن!
وارد جزئیات نمیشم که آیا دوستیهای اینطوری درسته ؟یا غلط چون آدمی هستم که اعتقاد دارم
هر چیزی ممکنه و البته نتیجه خوب و یا بد بودنش هم همینطور ...
ولی سَرِ همون قضیه وبمون رو حذف کردیم:|الانم از حاشیه و اینطور برنامه ها دوری میکنم:|
+یه هفتس دارم کلنجار میرم آی دی یاهوم رو باز کنم اما نمیشه.....بالجبار برای کارهای نتی
آی دی جدیدی ساختم...!!!هنوزم تو کَفم چرا باز نشد
اینم اضافه کنم از نامه صندوق پستیم بابت اون توضیح خوشحال شدم ممنون188820_give_rose.gif