گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

شیتیل


نمی‌خوام از خودم تعریف کنم ....اما باور کنین تو هر مرکز خریدی که پا میذارم .......درش خود به خود بازمیشه واسم. بعله یه همچین آدمه شاخی هستم!!!نمیدونم چرا ولی امروز کلی به این جوک داداشم خندیدم!!! آدمی نیستم تو خیابون و یا جاهای عمومی بلند بلند بخندم خُب یه کم جلوه خوبی نداره برای یه دختر جوون! قول داده بودم کارتمو بگیرم شیتیل خوبی به

دادامون بدم:((خب بلاخره روزش فرا رسید...راستی ننوشتم ! به میمنت و مبارکی تونستم کارتمو بگیرم از این به بعد میتونید خانم مربی منو صدا بزنید :دی هیچی خلاصه داشتیم پا داخل پاساژ میذاشتیم که داداشم گفت خدایی نمیخاااام از خودم تعریف کنم گُلی تو که دیگه منو میشناسی ...منم همینطور176117_scratch_one-s_he.gif به دهنش نیگاه میکردم و منتظر بودم ببینم میخاد چی بگه که اینقدر جدی و محکم داشت نطق میکرد .... البته ته دلم مطمئن بودم یه دلقک بازی زیر این چهره ی جدیش مخفیه ....آخه به شوخ بودنش کسی نمیرسه ....وقتی میخاد یه شوخی و یا یه جوک تعریف کنه خیلی جدی میشه حتا لبهاشم تکون نمیخوره که بخنده..:|حالا من وقتی میخام یه حرف خنده داربزنم یه ساعت قبلش قهه قهه میزنم طوری که شنونده نمفهمه من چی میگم:| خلاصه....برگشت گفت ببین گلی تو که منو میشناسی میدونی آدمی نیستم که از خودم تعریف کنم ولی هر وقت وارد مراکز خرید میشم درش جلو روم خود به خود باز میشه ...خودت ببین اینو دقیقاً وقتی گفت که دم در بودیم و خاستیم داخل شیم..حتماً میدونید که وقت گفتن یه جوک و شرایط خیلی مهمه .....الان شاید بگید وا این که خنده نداره ولی خب من که بلند بلند غش کردم از خنده ...باز داداشم غیرتی شد گفت کوفت:| 871717_punish.gifموندم چرا پسرا هر هر کر کر میخندن عیب نیست آخه78789_129fs3707231.gifاین کمال نامردیه :| تند تند نوشتم و نخوندم به بزرگی خودتون غلط غلوط های املاییمو ببخشیدhttp://www.freesmile.ir/smiles/586821_LaieA_021.gif.......