گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

مهـــــــــــر

من دختریم که فصل مهر که شروع میشه وِری بیزی میشم انگلیسیم تو حلقم:))))شاید بشه هر روز بیام اینجا شایدم در ماه یه روز ، روز اول که نوشتم واسه خودم بود ولی الان نسبت به دوستام احساس مسئولیت میکنم...حس میکنم فقط خودم اینجا نیستم !!! پس سعیمو میکنم بیشتر بیام :) این چند وقته با موبایلم شده آن شدم و نظرار رو خوندم تا الان که تونستم بیام هم آپ کنم هم به نظراتون جواب بدم و هم سر بزنم چشم به جمال وباتون روشن شه... تازه فهمیدم دیگه بزرگتر از اونم که فک کنم هنوز دختر دبیرستانی هستم که پر از شورو هیجانم ...چرا من هنوز این حس رو دارم آیاااااا؟؟؟!!!؟؟؟؟!؟؟؟؟ موندم چرا هنوز تو همون سن موندم ؟؟؟؟؟خُب دیگه دلم جوون مونده:))) خلاصه با اینکه خطر بزرگی از سر گذشت ولی جدی تر از همیشه بهش فک میکنم ...دیگه بچه نیستم خو 55 سالمه

+وقتی وارد روزهای سخت زندگیتان می شوید و پس از مدتی از آن رهایی می یابید به اطرافتان نظاره کنید، آنهایی که مانده اند دوستان واقعیتان هستند آنها ، گوهرهای گرانبهایی اند از دستشان ندهید...من تجربش کردم پس بهش ایمان دارم !!!

موندم اینکه تو بوق و کرنا کردن که نیکی کریمی عزت الله انتظامی رو درآغوش کشید ینی چی؟؟؟؟!!؟؟!؟ خجالتم خوب چیزیه ...عجب عوضی زیاده !!! هر بوسیدنی هر دست دادنی هر در آغوش کشیدنی رو هوس دونستن ینی خودت سراپا فسادی ...هوووووی عاقایون با شما هستم:| نه که با هر تار مو تحریک میشید فکر میکنید در آغوش کشیدن یه شاگرد از استاد مُسنش گناه کبیرس!!! اگه گناهه کاش من گناه کارترین آدم باشم !!!کاش گناه همه ی آدمها به این آغوش پرمحبت ختم میشد!!!


نیکی کریمی
شمانیوز: در برنامه اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما، پس از اتمام مراسم نیکی کریمی در مقابل چشم خبرنگاران و عکاسان عزت‌الله انتظامی را در آغوش گرفت.