گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

از ...

خوب من اومدم یه اعتراف بکنم :| اینکه ....اینکه .....نه ولش کن !!! خواننده های خاموشم بعداً سوءاستفاده میکنن !! زنگ میزنن سرکوفتشو میزنن به من :دی ولی خُب از اونجا که با هیچ کی خورده بُرده ندارم :| بنابراین میگم میدونی جالبه خیلی برام جالبه یکی از اقوام شریف ما به کار شریف کشیدن !!! « دود و دَم » مشغول است :| حالا موندم این بنده خدا یا وقتی میزنه، توهم میزنه یا اینکه نه !!! سرج کردم با کلی بدبختی و این در و اون در زدن در سایتهای مختلف بلاخره تونشتم بفهمم باو این فامیلمون توهم نزده راست میگه !! حالا قضیه چیه ؟؟؟!!!؟ قضیه این بود که مواد خوشمزه مخدر رو دوران شاه به صورت کوپنی میدادن =))خوبه والا نه؟؟؟!!؟؟!؟؟ خُب من موندم چرا معتاد کمتر بود ؟؟ چرا با اینکه کاباره بود فساد کمتر بود ؟؟؟ چرا قسم مردم قسم بود با اینکه اینقدر مسجد نبود !! نمازاشون نماز بود !! چرا نماز که میخونیم حواسمون پیش بدبختیای زندگیامونه !! نه خداااااااا!!! دوستان عزیزم من فهمیدم مشکل چیه !!! مشکل همون دلاره :))) آخه موندم چرا این روزا هرجا پا میزاری میگن دلار ....یارو آدم کلاش عینکی رو که یه ماه پیش گرفتم ۱۸۰ تومن ....بولگاری....« آیکون فیس» حالا میگه ۵۰۰تومن!!!! غلطایی املاییمو به بزرگی خودتون ببخشید کلاس دارم الان دیرمم شده !!! نخوندم چی نوشتم میدونید عشقی کار میکنم دوست داشتم شما هم از دانسته های من فیض ببرید :دی ینی دوست ندارم الکی آپدیت کنم وبمو« مجدد آیکون فیس»=))