گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

یک وقتهائی


میدانی ؟
یک وقتهائی باید روی یک تکه کاغذ
بنویسی
تعطیل است.
و بچسبانی پشت شیشه افکارت
باید به خودت استراحت بدهی
دراز بکشی
دستهایت را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی و بی خیال سوت بزنی
در دلت بخندی به تمام افکاری که پشت شیشه ذهنت صف کشیده اند

( زنده یاد حسین پناهی )

...بازم

خیلی سخته پایبند این جمله باشی:

" هیچ گاه "

به خاطر " هیچ کس "
دست از " ارزشهایت " نکش؛
چون ... زمانی که آن فرد از تو دست بکشد؛

تو می مانی و یک " منِ " بی ارزش ...!

ولی من میتونم !!!

آره ... میتونم ...!!!

این روزا جسارت قبل رو ندارم ..جسارت نوشتنمم کم شده !!! نقطه های زیادی تو ذهنمه !! که پر کردنش یکی رو میطلبه... که فکر میکنم اون یکی خودِ دور شده از خودمم ...من چیزی رو از دست ندادم ...اگه اینطور بود برای پس گرفتنش من بودم که به دنبال از دست رفته ام میدویدم ...

تکرار یه شکست به قول یه عزیزی هالو بودنه ;) ..

چرا نمیتونم جمله هامو بدون نقطه بنویسم ...این نقطه ها حرفهای نگفتمِ نه حد فاصله دو جمله !!!!

پ.ن: بعضی ها میان فقط برای اینکه اعتماد به نفس تو رو بگیرن ... ووو...ترکت کنن !!!

از ...

میبینم که بلاگ اسکای امکانات جدید از خودش لطف کرده !!! اینجا رو دوست دارم واسه اینکه حرفهای نزدمو اینجا سر بسته مینویسم تا خاطرم باشه چی بوده و چی شده !!! دوستش ندارم چون اه اه یکی دو تا رو میشناسم که سرشونو بگیری تهشون تو چتِ ...ور ور ور ور بابا بشین زندگیتو بکن مگه بیکاری یا حوصله اضافی داری ..همین جا از همین میکروفن من اعلام میدارم هرکی واسه من حرف دربیاره و بشینه عین خاله زنکا پشت سرم حرف بزنه ......اون گناهه بود آره همووووووووووووووووووون رو ایشالا پاش بنویسن :دی !!!!

پ.ن:ینی طرح زوج و فرد شده بلای جون من :| ....

پ.ن: ینی ما هم که شدیم مثل شبکه ۴ هیچکس نگاهمون هم نمیکنه …

هوای تهران

دو روزه هوای تهران عااااااااااااالیه !!! ینی دم ظهر محشر میشه ... بدون آلودگی هوا .... من قشنگ میتونم برج میلاد رو تا دو هفته پیش از فرط آلودگی ساختمون رو به رویی رو نمیشد دید  رو میبینم ......دم ظهرش رو من خیلی دوست دارم میتونه ساعتهای خیلی خوبی رو برای یه باهم بودن  دو نفره  باشه !!! ولی کار و غرور و بعضی وقتها  کم بودن شعور مگه  میزاره ....والا به غرعان !!!!

همیشه آخر حرفا پر از حرفای ناگفته ست ........همیشه حال ما اینه همیشه دنیا آشفته ست.......همه صورت گل انداختمو با لبای همیشه خندونم میبینن و فکر میکنن...

لعنت به این سه نقطه کذایی:|

من و دنیای امروزم

جالبه خدا اینقدر صبر کرد تا دیگه خودم گفتم ...نمیخوام.... مرسی بازم تو بردی !!! خیلی وقته اینجا نیومدم کلی کار دارم همش رو هم انباشته !!این پست مفصل تر بود ولی فک میکنم بهتره تو همه چی یه تجدید نظر داشه باشم حتا ....این پست ....مرحوم شده !!! فقط لینک این آهنگ ali-mahsaرو براتون میزارم .........این آهنگ و دو خط بالا از اون پست به یادگار میمونه !!! گاهی همه درکت میکنن و اونی که باید درکت کنه درک نمیکنه ...میفهمید چی میگم که؟؟؟؟!!!