گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

دوستم...

چند وقته با مشکل دوستم درگیرم :| خدایی چی میشه گفت به زنی که تازه ازدواج کرده و یه تو راهی داره ؟؟؟؟؟؟
و
 همسرش ،عشقش داره بهش خیانت میکنه ...بهش میگه بچه رو  سقط کن ...
هَنگ هَنگم!!!!!!
یه کم زیر این مشکل .... کمرم خم شده درد دوستم رو نمیتونم تسکین بدم !!!!!
خستم از بس دارم بهش دل داری میدم از بس حس میکنم دلداریام اثری نداره.....
از بس حس میکنم نمیتونم کاری براش بکنم ..
هِی دوست وبلاگی راه حلی به من بده ...

ولنتاین...

عجب غلطی کردم ...عجب ..عجب...

ینی اینم شد کار امروز من کردم :| توبه توبه .... ریحان گفت بیا بریم سینما ..منم گفتم دونفری که حال نمیده .... گفت من با پسر همسایه میام تو چی ؟؟؟؟

من :|

گفتم منم پسر داداشمو ور میدارم میارم ولی به حساب تو ...

ینی فانتزی بودن ما در این حده که اومدیمو از رو بیکاری این کارو کردیم ...

حالا اینا مهم نیست که نیتمون از آوردن پسر داداشو ، پسر همسایه چی بود !!!!

مهم اینه این روز سینما رفتن...ینیییییییییییییییییییی این »»»»» ««««

از بس همش صدای زیپ شلوار و سگک کمر بند و گاهی اوقات ملچ ملوچ میاومد...

لعنت به روز ولنتاینی که داشتم ...:|


:xX


در من جهنمی برپاست.
حالا میدانم بهشت کجاست.
بهشت ،

توصیف کوچکی از لبخند توست وقتی... نگذاری دلم برایت تنگ شود.

هی :(


یه کم سر درگمم ...شاید واسه همونه که تو این ساعت اینجام !!! فکر کن فردا من باید ...هالف پس سیکس بیدار باشم :| و الان اِ کوارتر تو تری  اینجا عین خُلا اینجوری مینویسم !!! خدایی اینم نوشتنه من مینویسم ...بعضی وقتها باهاتون هم دردی میکنم که میاید و این سخنان کلاً قاطی منو با حوصله میخونید ..البته فک کنم با حوصله چون من جای شما باشم با خوندن خط اول ...میگم خودشم نمیدونه چی نوشته به مولاااا


دوستم دیروز داستانی " واقعی "رو تعریف کرد که این خلاصه ای از ...

پسر گفت: اگر می خواهی با هم بمانیم باید همه جوره با من باشی دختر که به شدت پسر را دوست داشت گفت: باشه عزیزم هر چه تو بگویی. پسر، دختر را عریان کرد، دختر آرام... میلرزید ولی سخن نمی گفت می ترسید عشقش ناراحت شود... پسر مانند ابری سیاه بدن د...ختر را به آغوش کشید و بدون کوچکترین بوسه شروع کرد... دختر...

من ... :| ...متأسفم !!!

پ.ن : خدای من خوشحالم که اینقدر منو دوست داری و حمایتم میکنی ...میدونی که صادقانه دوستت دارم !!!

هســـتم...

بیا و تکیه گـاهم شو، از آغاز همـین قـصه... آخه چشـــم و چراغ مـن... چرا مـی تــرسی هـم غـصه ... ؟! مگــه هر قطــره ی بــارون واسه دریـای دنـیا نیست...؟! تـو که بـــاشی مـنم هســـتم... دیگه ایـن قـطره تـنهـا نیـسـت...