گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

حرف آخر

امروز کلی دوییدم ...عشخم اینه صبا بدووم ! ینی وختی میدوم ، روحم پرواز میکنه !!!

کلاً ورزش نیمی از زندگی منه ! ولی دوییدن صبح را به شما هم میهنان عزیزم توصیه میکنم!

:)))))) ینی خودم با پیام صبحگاهیم حال وَکِردم...

احتمال به 99% آخـــــــــــــــــــــرین پِستِ منِ تو سال 91 ...

برای همین سال خوبی رو براتون آرزو میکنم و البته تعطیلات بیتری ...

از عکس کم استفاده میکنم ولی نه که اکثرِ دوستام هفتادی هستن و از من بچه ترن !

گفتیم یه دونه عکس بهشون عیدی بدیم :دی ...اونم زیاده واسه شما دهه هفتادیا :))

بابت این جمله آخر معذرت نموخام

دوج دالید عجیجای خاله :)))عکس لو ؟؟؟!!!

ایجالا عیدی قاقالی لی کلی بگیلید ... 

اینم واسه دهه شصتیا که در طول سالیان گذشته بهشون ظلم ها شده !!!