گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

تبریک

با من قدم بزن حالا که با منی
حالا بغضی ام حالا که سهم منی
با من قدم بزن می لرزه دست وپام
بی تو کجا برم بی تو کجا بیام
دست منو بگیر کنار من بشین
من عاشق توام حال منو ببین
از دلهره نگو از خستگی پرم
بی تو میشینم و روزا رو میشمرم
هر جا بری میام دلگرم و بی قرار
بی من سفر نرو تنهام دیگه نزار
تو با منی هنوز عطر تو بامنه
فردا داره به ما لبخند میزنه
بی تو برای من فردا پراز غمه
بی تو هوا پسه دنیا جهنمه
دست منو بگیر تو اوج اضطراب
بازم منو ببـــــــــر با بوسه ای به خواب
با من قدم بزن تو این پیاده رو
من عاشقت شدم از پیش من نرو
هر جا بری میام دلگرم و بی قرار
بی من سفر نرو تنهام دیگه نزار
تو با منی هنوز عطر تو بامنه

فردا داره به ما لبخند میزنه

چند روزِ که دارم این آهنگ رو گوش میدم :)

برای همین روی وبلاگم میزارم ! شاید شما هم خوشتون بیاد:)

به قول معروف گفتی آنچه رو برای خود میپسندی و اینا ... فقط شعار نباشه ;)

خبر متأهل شدن دوستی قدیمی و عزیز !!!خیلی خوشحالم کرد ...

عزیزم برات آرزوی خوشبختی میکنم...چون لیاقتشو داری!

چقدر قشنگه ببینی دونفر که همو خیلی دوست دارن بهم برسن مگه نه؟؟!؟!؟

از ته قلبم از خدا میخوام اونایی که عاشقانه بهم میرسن ..عاشقانه باهم تا همیشه زندگی کنن!