گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

خواب

هرکاری میکنم نمیتونم بخوابم!

فردا میخوام روزه بگیرم قرار شد دوستم که مثل خواهرمه بهم زنگ بزنه و بیدارم کنه چند ساله باهم و کنار هم نفس میکشیم!

امیدوارم چند وقتی اینجا نیاد چون:

گاهی غم توی دلم رو حتا به اونم نمیتونم بگم!

نیم ساعت با خودم کلنجار رفتم و عاقبت.. اینجام و مینویسم!!!

من...

با تمام کنار او بودن ها کنار میام!!!

محض رضای خدااااااااااااااااااااااااا...........

حداقل دست از سر خواب هاااااااااااایم ور دار....

لـــــــــــــــــــعنـــــــــــــــــــتی...

آگاهی

نام :آخوند !
فایده برای کشور: هیچ!
ماموریت: شلیک به قلب ایران و ایرانی با سلاح جهل و خرافات،
عقب نگهداشتن کشور برای سوء استفاده هر چه بیشتر از ملت و چنگ انداختن بر ثروت های ملی

روش درمان: آگاهی مردم، آگاهی مردم، آگاهی مردم………

مشق

یادش بخیر قدیما... این همه خاطرات خوب داشتیم ولی نسل ما بچگی نکرد, همیشه ازمون انتظار میرفت که آدم بزرگ باشیم !
این روزا سیستم آموزشی خیلی مسخره شده!!
دقت کنید !!! دیگه نمره وجود نداره!
من نمیفهمم درحد انتظار ینی چی خوب ینی چی خیلی خوب چه نمره ایه ؟؟
عالی . بسیار عالی کدومن!!!!
نمره های زیر ده همش یه جوره؟؟؟ ینی ضعیف!!
اینو میدونم که بچه های نسل من که بانمره سر و کار داشتن از بچه های امرزه بیشتر تلاش و بهتر بودن!!!
اولین مشقی که نوشتی یادت هست؟؟؟!!

Happy Teacher's Day


 یه ذوق و شوق خاص دارم ! شاید به خاطر کادوهای دراهه...

از اونجایی که یه جورایی ما هم سهم کوچیکی از معلمی رو داریم ...

خوب این حق مسلم ماست! که کادو بخووووایم ..

شاگردام رو اینقدر خوب و عالی تدریس میکنم که : تبریک گفتنشونو رو ببینید!


معلم اضیظم

عذ اینکه به من خاندن و نوشطن عاموخطی حذار بار اضط ممنونم !

روظط مبارک

ینی ما اینیـــــــــــــم!!

البته این فقط شوخی بود چون دانشجوای من اینجوری تبریک میگن به من !

Happy Teacher's Day

اینم یه جور تبلیغات بود دیگه !!!

این عکس هم از وبِ پدر هست من که دقیق نفهمیدم چی به چیه ..

چون پست ثابت ندارم من!!!

ولی خُب در این حد که اینجا بزارم رو بلدم :))


  می توان در سایه آموختن       گنج عشق  جاودان اندوختن
        اول از استاد، یاد آموختیم              پس، سویدای سواد  آموختیم
             از پدر گر قالب تن یافتیم                        از معلم جان روشن   یافتیم
                  ای معلم چون کنم توصیف تو                    چون خدا مشکل توان تعریف تو
             ای تو کشتی نجات روح ما                       ای به طوفان جهالت نوح  ما
        یک پدر بخشنده آب و گل است                  یک پدر روشنگر جان و دل است
   لیک اگر پرسی کدامین برترین                 آنکه دین آموزد و علم  یقین

                                                                                                      

استاد شهریار



مادر

برای مادرت یک کاری بکن
فردا نه
چند ساعت بعد هم نه...
چند ثانبه دیگه هم نه…
همین الان...
برای مادرت یک کاری بکن..
اگر زنده ست دستِشُ...
اگر به آسمان رفته …قبرشُ...
اگر پیشت نیست …یادشُ…
اگر قهری…چهرَشُ ….
ببوس…
بانو،پیشاپیش،روزت مبارک