گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

درد و دل

این روزا آدم جرأت نداره با یکی درد و دل کنه...
یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ولت نمیکنه ! :|
یه ساعت کامل فقط از روز قبل میگه ...
گاهی یه گوش شنوا یه دل همراه از هرچیزی توی اون لحظه برات با ارزشتر ....
از حتا ماشینBugatti2013 !!!
آنلاین که می شوم انگشتانم بـه لکنت می افتند . . . !
باز هم برای نوشتن دستهایم با من همراه نیستن...!!!!
که اینجا بنویسم و گوش شنوای من تو باشی !!!
پ.ن:
       دلم تنگ شده باز برای اون خاطراتمون
                      من ندارم حتا ازتو یه دونه نشون...
                             به کی بگــــــــــــــــــم من کجا بگـــــــــــــــــردم  ....
                                     تا کی میارم من دووم
                                           تا کی میارم من دووم
                                                     توی خواب و بیداری میبینمت همش تو رو
                                       می گی دور شدیم از هم قبول کن این فاصله رو
                             دلم میگیره بی تو میمیره به عشق تو درگیره ...
                                                                                         
دلتنگی مصطفی یگانه:Xx
لینک دانلود روی اسم مصطفی ست!!!