گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

ثواب


اللهم صل علی محمد و ال محمد . . . . . . . . . . . . . . . !!!


چیه نعجب داره !!؟؟؟

موضوع واسه به روز کردن نداشتم.. " البته نه فقط به این خاطر " حوصله سیاسی میاسی هم نداشتم ...

ارزش نداره خون کثیفمونو آلوده کنیم!!!!

بجاش الان همه صلوات رو میخونن من ثواب میکنم D:

من حتی توی وبلاگمم هم فکر اخرتم هستم..

حالا هی مردم میرن روحانی روحانی میکنن


:|

علم‌الهدی: کسی در انتخابات شرکت نکند جهنم رفتنش قطعی است
معلومه وضع مشارکت خیلی خرابه ها ! :|

فک کردید چرا مناظره برپا میدارند!!

چرا گاهی .. یکی از این خود فروشا میایند و حرف خارج از خط قرمز میزنن!!

تا یه چند نفر ساده لوح رو ببرن پای صندوق رأی!!

وگرنه عارف قَد این حرفا نیست که بخواد قَد علم کنه و حرفِ انتخاب 88 رو بزنه!!

عجب عاااااااااقااااااااااااا جااااااااااااااان تو سیاستمداری!!!



   پیشانی ز داغ گناهی سیه شود
           بهتر ز داغ مهر نماز از سر ریا
                 نام خدا نبردن از آن به که زیر لب
                        بهر فریب خلق بگوئی خدا خدا

                                                                 (فروغ فرخزاد )


یارو...


من هرچقدر فکر میکنم ...

به این نتیجه میرسم که:

اگه این  ی ا ر و رئیس جمهور شه .. باید خودکشی دسته جمعی کنیم !!

چون این خیلی مرگ قشنگ تریه... وااااالااااااا...

یکی از حرفاشو که فک میکنید قابل تحمله برای منم بگید .. تا شاید یه کم دل خوش شم... به اینکه اینم مثِ من ایرانیه!!

سعید‌جلیلی ضد زن ترین کاندیدای روز:
نقش اصلی زنان در مادری است و نه اشتغال و مشارکت در بیرون از خانه!!!


:دی



یعنی یه حسی بهم میگه :


کل سریالهای جم و فارسی وان بر اساس این شعر ساخته شدن :
دوست داری با دوست من که دوست داره با دوست تو دوست بشه دوست بشی ... !!! :|

مسخرشو درآوردن به غرعان!!!



امروز زیاد میزون نبود


امروز زیاد میزون نبود :(...

از خواب بیدار شدم ، یه نگاه به حیاط انداختم .. چقدر طراوت داشت!!!

برخلاف گلی :(

گاهی دوست دارم ، از خواب که بیدار میشم ، سگ نباشم و پاچه نگیرم !

ولی...

خوب اینم کار خداست

خدا خودش فهمید مرا اشتباه خلق کرده است...
خدای من میدانم پشیمانی...
اما دیدی تو هم جایز الخطا هستی...
بنابراین منو به خاطر خطاهام ببخش .. که همش تقصییر من نبوده !!!
پ.ن:
ای کاش آدمیزاد ،
سختیه تحمل تمام تنهایی ها ، گریه ها ، دلتنگی های بی بهونه و بی خوابی های شبونه را میفهمید و

زندگی می کرد....!