گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

دوستم

 

به نظرتون خیانت دو تا دوست فرق نمیکنه دختر یا پسر همجنس که سالها دوست بودن ، میتونه دردناک باشه ، یاخیانت توی رابطی دوست دختر و پسری؟؟؟؟!!!من فک میکردم دوست پسر آدم که خیانت میکنه، آدم خورد میشه ،نابود میشه!! هرچند من در این حد تجربه ای خدا رو شکر نداشتم!!! ولی امروز به این نتیجه رسیدم ، خیانت دوست چندین سالم که مثل یه روح توی دو بدن بودیم برام از هزارتا شکست عشقی بدتر و دردناکتر بود!! چطور دلش اومد از پشت.... ایشالا که اشتباه میکنم، حالم میزون نیست!!! خدایا میدونی چیه حالم منو دریاب قربونت!!!!


شوور

اینو از ایران کتان خریدم ... نرسیده به رامسر فک کنم!!!

سمیه دیروز اومده بود خونمون .. قرار شد یه شوهر براش پیدا کنیم مث این!!!

از یابنده تقاضا میشود به ما خبر بدهد:دی

جدی میگم هاااااااا مژدگونی خوبی هم میدیم...یه بسته پاستیل!!!

مرد باشه...

اُبهت داشته باشه!!

چشاشم درویش کنه!!!

و سیبیل !!!


داستانم

تو خونه ما هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدنه!!!!
دیر که میشه لامصب بابام با شاتگان، مامانم با اره برقی انتظارمو میکشن !!!!

دیشب یه کوچولو افطار مهمونِ دوستم بودم .. فقط یه کوچولو :(

اومدم خونه داااااستااااان دااااشتم...آخه چرا ما قشر بخبخ خانوم اینقدر بیچااااااره ایم!

اینو بیخیال :دی...... پوستم دیگه کلفت شده!!


دیروز یکی از همکارام گفت خانم... بدو بیا ببین دخترم چی میگه ..

از اونجا که همکارم آقا بودن منو با فامیلی صدا زدن منم نخطه گذاشتم بجا فامیلیم ....کسی منو نشناسه:دی

هیچی دوییدم طرفش زد رو اسپیکر...

دخترش سه سالشه با صدای خوشمل بچگونش که بعضی از کلمه ها رو درست تلفظ نمیکرد میگفت:

پدرسوخته بفهم سرم درد میکنه.... بفهم !

سرم درد میکنه !

آخه نفهم بفهمممممممممممم سرمممممممممم درد میکنه!!!!!

یه کم جا خورردم .. ینی اولش موندم!

وقتی گفت قضیه چیه .. ینی دلم قش و ریسه رفت واااااااسش .. بچه رو میخان از شیر بگیرن!!!

چیه خانوم دُکی گفته فَکِ بچه  خراب میشه!!!

به نظرم خیلی چِرت گفته برادر زاده من تا چهارسال شیر خورد خیلی هم خوشمله !!

خلاصه من بمیرم واسه این بچه اینقدر ناز حرف میزد!!!

چرا فحش دادن یه بچه سه ساله اینقدر ذوق مرگ داااااااااره؟؟؟!!!؟؟؟!؟؟؟؟؟!




عاشقانه

دوسال پیش بود  که این قرآن رو پیدا کردم!!

همین روزها بود!!

من هیچ وقت خودمو آدم معتقدی ندونستم!

ولی

خدا رو خالصانه دوست داشتم و دارم!!

نمیگم این یه نشونس!!

یه قران کنار خیابون .. اول برش داشتم روی یه سکو مانندی کنار خیابون بود  گذاشتم..

بعد برگشتم یه چیزی منو هل داد که ازش نگذرم.. یه کم  اینکه نزدیک سطل زباله بود منو ناراحت کرد!!

یادمه ساحل .. دوستم گفت اون رو طلسم کردن.. به حرفش خندیدم!

هنوزم حسم میگه این قرآن معنی خاصی داشته!

حالا چی نمیدونم ولی برکت خاصی برای من داشته همه جوره!

و دوستش داااااااارم!!!

ممنونم .. خدای من که همیشه حس محبتت با من هست!

ممنونم.. بخاطر همه ی داشته ها و نداشته هااااایم !

خدای من!!

کمکم کن تا بتونم این ماه عزیز مهمان خوبی برایت باشم !!!محتاج کمکت هستم!!تا همیشه!!

قلب انسان همانند آهن زنگ می زند

سوال شد : درمان آن چیست ؟
فرمود : قــرآن بـخـوانـیـد !


:|

این پسرا درست بشووووووووووو نیست از زمانی نوزادی تا وقتی میشن پیری بازم مث این عکسن!

نمیدونم چرا هرچی سولاخ رو انگولک میکنن!

هیچ فکری ندارن جز اینکارا ... اون معدودم که پیشرفت میکنند توی هنگ بودن حواسون از سوراخه پرت شده!!!


پ.ن: یادم رفته بود امثال سال مارِ .. هرجا میرم یه نیش می خورم.. تُف به هرچی خاله زنکه...

اینم عیب ما قشر زنونس دیگه

تا عمر داریم هی خاله زنک بازی درمیاریم... آدم بشوووووووو نیستیم!!