گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

13


تیر ماه 13 تا پست گذاشتم

این ماهم 13

این پست جاست واسه اینه نکنه این 13 ما رو بگیره  آقای بیست نیاد ...

نه که چند ساعت مونده این ماه تموم شه واسه اون زدیم به تریپ عجله و اینا...

اینم اضافه کنم

داش بهزاد اینو ببین درست عبرت بگیر ..

عروس بردن عجله نمیخواااااد که...

عجله نکن نیگاااااااااااا اینا چقدر متین عروس رو میبرن خونه بخت

یه کم یاد بگیر!!!

رها و شاد

یه ملت دم در خونه صف بسته بودن که بیا بریم بیرون ...

والا نمیرم حالشو ندااااااااااااارم!

گوشیمو عوض کردم دارم تازه پی میبرم چقدر علم پیشرفت کرده!!

به به دنیای قشنگی داریم در  اصر ارتباطاط ...

فعلاً در حال بازی دانلود کردن و این برنامه های باحالم!!

خدااااایی از هرچی دور دور بهتره!

چیه میرن بنزین الکی خرج میکنی ، چهار تا پسر علاف همون الاف بیانو بگن میشه شمارتو داشته بااااااشم!

رفتن پردیسان .. من دختر خوبیم شب جمعه نمیرم پردیسان خطرناکه!

دیروز به گوشم رسید .. فضول آپارتمان گفته دختر همسایه اِله و بِله!!!

اینم تازه پی بردم که:

چه باشد،
چه نباشد چیزکی،
باز هم مردمِ بیکار بگویند چیزهــــا!
پس به جای زندگی برای دیگران،
برای خودت زندگی کن...
رها و شاد و خوشحال...
گور بابای حرف مَردُم!!!
والا به مولاااااااااا....

:@

اعتماد به نفس پیریا خیلی بالا رفته !!! یا اینکه زنای اونجوری پروشون کردن!!!

یا که  من خیلی داغونم سن بالا نشون میدم!!!

ینی از دم خونه تا خود دانشگامون سه تا پیری واسم بوق زدن واسم :|

یکیشونو حرمت موی سفیدشو گرفتم والا با سنگ شیشه ماشینشو میشکوندم

من قاطی کنم در این حد قاطیم!

امروز یه مانتو مشکی تنم بود با یه شلوار مشکی با مقنعه مشکی با یه کیف مشکی !

انگار الان امام مرده .. منم دارم میرم ختم!

بابام همیشه میگه طباطبایی خدابیامرز به خمینی گفت هر شهر یه دستشویی میخاد!

خراب نکنه خرابخونه رو!!!! الان همه شهر رو بوی کصافط ورداشته!

به خدا بعضی از این ملاها حرف همم قبول نمیکنن!!!


زمین دیگر آن کودک پاک نیست
پر آلودگیهاست دامان وی...
" اخوان ثالث "



شاید

اصلا شاید خوبـی زندگیــــــــــــ همین زودگــذر بودنش باشد!!!
از سخنان گرانبهای خودم است ...
یه پست قبل رو ویرایش کردم!!
خوب گاهی میشود که بشود دیگه!

سینــــما

خفـــــه شید اح اح :))
خب صاف بشینیــــــــد مثــــ من فیلم ببینید دیگـــــــه:))
اینجــــا سینــــماستـــ یا مـــن اشتباه اومـــــــــــدم:((