گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

بمیرم

به داداشم میگم دوست داری من بمیرم؟؟
میگه نــــــــــــــه...
میگم چرا؟؟
میگه اگه بمیری تنها میشمم!!!!!!!!
خوبه باز تنهایی یه نفرو پر میکنیم!!!
:)

:دی


وقتی پست میزای کامنت نمیزارن..!!!!

انگار سر کلاس تیکه انداختی هیچگی نخندیده....!!!!

try

سعی میکنم تا آخر شهریور چند تا دیگه پست بزارم!

آخه هنوز لوازم تحریرمم نخریدم وخت نمیکنم:))


ولی بدم میاد هر ماه کمتر از ده تا پست بزارم

!!

راستی دوستای خوب بلاگیم فخط بگم به فکرتونم

داداشم

داداشم میخاس رشتشوعوض کنه یه برگهای رو اوود

گفت میخام توش درخاست بنویسم که تغییررشته بدم یه چیزی بگوتابنویسم

من:بنویس:
باسلام اینجانب فلان فلانی(اسم وفامیلش)فرزندفلان(اسم بابام)باشماره دانش اموزی فلان متولدفلان سال صادره ازفلان شهر ازشمادرخواست میکنم تادرانصراف وتغییررشته ی من تجدیدنظرنمایید..
نمیدونم چیشدکه داداشم خودکارو کردتوحلقم:|
(به جای موافقت گفتم .تجدیدنظر)خخخخخخخخخخخخخ

من

من نه موهامو بلوند میکنم ...
نه پاشنه 15 سانتی پام میکنم ...
نه ساعت 12 شب باهات میام بیرون ...
نه میام مهمونی،نه لب به مشروب و سیگار میزنم ...

نه عزیزم، من نیستم ...
من موهام مشکیه ...
تیپم سادست ...
اخلاقم اینه ...
کفشامم همه اسپرت!
ساعت 9 شب هم باید خونه باشم!
من اینم...!!!
سلامتی همه دخترای ساده"

هرکی هم میگه وجود نداره باید بادمپایی ابری خیس کوبید تو دهنش ...
آخه هست فقط باید بگردی ، چون جلو چشم نیستن این جواهرات...