گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

ماه مهر

ماه مهر و اولین پست من ...

دلم شاد
لبم خندون
دنیام رنگی
سرم شلوغ
خلاصه من و سرخوشیای همیشگیم...

دیشب سره فیلم پژمان
(در حال نگاه کردن )
زن داییم:این واقعا پژمان جمشیدیه ؟(تکرار شود 2 بار)
من :آره خودشه
زن داییم : واقعا فوتبالیسته ؟

من :آره

زن داییم:چرا بازی نمیکنه ؟ اخراجش کردن؟

من :آره سنشم دیگه به بازی نمیخوزه
زن داییم :واقعا فوتبالیست بوده ؟
من :آره
زن داییم :این یکی چه آشناست ( بازیگر نقش وحیدو میگه )
من: بازیگره
دوباره زن داییم : واقعاااا !! این یکیم آشناس ؟
من (با حالت گریه ): بازیگره فیلم زیاد بازی کرده !

آخرشم فک کنم نفهمید چی به کی شد !!!!!!!!!!!


این رنگایی که گذاشتم واسه این نیست خدایی نکرده من آبیم و یا فوتبالی ...

واسه خشنگی کار بود...

حالا من که این سریال رو دوست دارم بقیه رو نیدونم ... با اینکه زیاد تی وی نمیبینم :)