گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

حال

حال و حوصله نوشتن ندارم...

نه که عاشق شده باشم و یا شکست عشقی اینا...

خستم هی درس میخونمو هیچی تو مغزم نمیره امتحانام سخت میشه هر روز بیشتر از روز قبل..

موندم بعضیا چطور همش نتن همش بیرونن و درسشونم خوبه ؟؟؟

نظر دهی رو میبندم بتونم سر میزنم به دوستای خوب وبلاگیممممممممممممم!!!

گلی هست تا همیشه



. . دیــروز . . .
ســآدگی زیباتـرین رنگـــــ دنیـآ بود . . .
. . . امــــــــروز . . .
ســــادگی بزرگــ ترین خــطای
آدمـــهآست

!

من عقیده دارم اعتقادات آدم باید قلبی باشههههههههههههههه

نه تظاههههههههههههههههههههههر!!!

شهر پر شده از ریااااااااااااااااااااااا از تظاهر ..

حسین کیلو چند عاقااااااا بیا و ببین بعضی از این شکم  دریده ها سر نذر حسین چه میکنند!!!

آی عاقای محترمی که به خاطر یه بشقاب قیمه آدم میکشی ....
به همون BMW که در هیئت پارک کردی برخورد مردم سومالی از تو خیلی آبرومند تره ....

امسال از همیشه بیشتر از امام حسین دور شدم !

هر سال باز گاهی اشک اشکی میریختم ...

امسال نههههههههههه

چرا نمیدونمممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کاش بدونم چرا اینقدر دور شدم!!!!

کاش بتونم به همه ی وجودم حسش کنم....

ولی این روزا نمیتونم نه نمیتونم!

نکنه قصی القلب شدم؟؟؟؟

آخه تو ماشینم آهنگ شاد گوش میکنم !!!

حرمت نگه نمیدارم چرااااااااااااا؟؟؟؟؟

امروز دلم بد جور سوخت برای پیرمردی که کنار خیابون نشسته بود نذری میخورد:(

یارو طوری نذری رو بهش داد که انگار به یه آشغال غذا میده !!

خُب عوضی ندههههه! یا میدی درست بده:))))) جمله کلی منحرف بود هاااااااااا=))

خلاصه امسال اصلن رنگ هیچ هیئتی رو به چشم ندیدم!

یا بدو بدو دنبال درسو دانشگامم یا وقت کم میارم برای کارم و هی توبیخ میشم :|

امام حسینم قربونش برم میدونه اردت دارم..

ولی خب ببخش منو که امسال شرمندتم به کل ...

فردا پس فردا تعطیل شه باز وقت میکنم یه تی وی ببینم یه بیرون هیئتی بریوم

اوه اوه اینو بگم .....

ینی چی اینایی که میرن تو این مراسم و دنبال دوست دختر حسین پرست میگردن؟؟؟؟

یا دخترای چش سفید .. دید میزنن ببینن کدوماشون خوب زنجیر میزنن

ایشالا هر دختر پسری به این نیت میره عیاشی و عوضی بازی

جیز جیگر بگیر ه...




فهم

یک چیزهایی هست که نمی شود به دیگری فهماند ، نمی شود گفت ،

آدم را مسخره می کنند!


صادق هدایت


بیخیال...

چه لذتی داره اینکه
یه وقتایی
چشماتو ببندی و بگی:
هر چه باداباد!
بیخیال...

منِ سرخوشم گاهی میشه یه اخمخی میاد و اعصابشو بهم میریزه :|

ولی خوب ، خوبیِ گلی اینه خعلی خوب بلده خودشو بزنه کوچه علی چپ...

خیلی خوب بلدم بزنم به بیخیالی

خیلی خوب بلدم الکی خودمو شاد نشون بدم

وختی هم خودمو شاد نشون میدم خودمم باورم نمیشه ... همه چی

اوکی میشه ...

تو این دنیا همه میخوان خاص باشن ولی تو عادی باش ،
اینجوری خاص تری !

خوبی من اینه همیشه خودمم.. همیشه عادیم!!

همونیم که هستم :)

برای همین خاصم ... نه ؟؟؟

قابل توجه :

اونقـــَـد که مـــَـن آدم خوبــَیــم , خــــودِ خـــوب اونقـــَــد خوب نیــس !