گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

برادرزاده


یه برادرزاده  دارم 4 سالشه نسبت به سنش خیلی گنده تر حرف میزنه ...

منم ازش حساب میبرم :|

چه برسه به بچه های دیگه...

دیشب با کلی ترفند و وعده و وعید نشوندنش نقاشی بکشه 

بعد کلی بالا پایین رفتن و غلط خوردن یه مرغ کج و کوله کشیده

بابا و مامانش کلی ذوق کردن میگن حالا این چی هست

میگه این گلیِ....

از دیشب از زور افسردگی خوابم نبرده اخه اینم برادرزادس ما داریم.....




بعضیا


به بعضیام باس گفت : من "روغنم" شما "آّآب".....

خودتم بکشیا باهات قاطی نمیشم.. !!
حالا هی هم بزن..!!



مهم

اینقدر این روها مهم شدم .. که یه مشت چیز میان و تو خصوصی هی میخورن .

آخ که چقدر من مهمم.

یه دوست


سرعت اینترنت ما را بر این داشت باز نطق از خودمان در وکنیم!!!

یه دوست دارم اسمش سمیراس .. عاقا نمیدونید بچم خعلی ادا تنگا رو در میاره .

دیروز بهش میگم سمیرا اولا بهتر بودی چرا اینقدر عوض شدی؟؟

میگه با یه پسره آشنا شدم .

اون ادا پسر مثبتا رو در میاره .. منم تنگا !!!

بهتره آدم باشیم و هرچی هستیم باشیم !!!

ادا درآوردن تا کی آخه ؟؟؟



من هیچوقت از دست دیگران ناراحت نمیشوم، فقط نظرم را در موردشان عوض میکنم !

اینجا

وی چت فیلتر شد منم اینجا سروکلم پیدا شد .

خبرای زیادی ندارم جز یه شیطونیایی که خعلی بهم حال میده !

عاقا نمیدونی میزنم بیرون ساعت یک و دو یواشکی برمیگردم!

دوستم مریم گوشمو پیچوند که اگه بابات اینا نمیفهمن تو آدم باش!

آخه مگه داریم ...

ینی عین خارجکیا حاااااااااال میکنم ...

برای بار اول مشروب خوردم .. چقدر خندیدیم مستی هم عالمی داره !!!

جمع دخترا باعث میشه از هرچی عشق الکی و مزخرف امروزی دور باشیم!

زدم تو کار بدجنسی.. همون پسرایی که شبا میرن دور دور و شماره پخش میکنن

یَکــــــــــــــــــــ حالی از پدر ِ پدرسوختشون میگیرم

البته دیگ داره میزنه زیر دلم این بازیا

امتحانانمم شروع شده باید بزنم تو خط بچه خر خوناااااااااا

اینا رو خوندی فک نکنی پا خطا گذاشتم نه؟؟؟ " مخاطب خاصم :))

همون مشروب تنها خطا بود!!

اونم خب گاهی انسان جایزالخطاس.. البته خداجونم خوشم اومد شاید چند وقت دیگه بزنم به رگ :))


یکی این وبلاگستانه که من خعلی دوستش دااااااااااااارم " نگین " تو یه دونه ای بخدا واسه نمونه ای .