گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

هرزه

نگاه که هرزه باشد٬ حجاب هم که داشته باشی، آنجور که میخواهند تو را تصور میکنند... پس فکری به حال مغز هرزه‌ات کن نه تن و موی من!

امروز به معنای واقعای این عکس رو حس کردم726020_sad.gif!!!تا کی یه زن نمیتونه احساس امنیت کنه؟؟؟؟. خوبه خدا روشکر این طرح امنیت و گشت ارشاد هست وگرنه به جون خودشون ،خودشون بمیرن ما تا حالا خورده شده بودیم ...هم از دست ارازل و اوباش کهـ « خودشونن » و هم از شر فساد که بازم منبع اصلی« خودشونن »دیگه راحت شدیم !خدایا چقدر ما خوشبختیم تو این مملکت داریم زندگی میکنیم بهشتی دیگر است.. آهنگ شادمهر خیلی عالیه دوستش دارم واسه وبم گذاشتم شما هم لذتشو ببرید!!امشب پرواز دارم به سوی یه قلب مهربونه .... دوستش دارم عاشقشم:) بعد چند ماه که از عید میگذره دارم میرم پیشش! دسترسی به نت دارم ولی کنار کسی هستم که خیلی ارزشش بیشتر از هرجایی تو دنیاس.مادر...روزای خوبی رو براتون آرزو میکنم. و برای خودمم....

+همیشه وقتی یه لاشی به پُستتون خورد!!! با یه لبخند بهش بفهمونید که ارزش هیچی حتا خخخخخخخخخخخخخخخ تُف هم نداره...738120_smile.gif