گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

دنیآ مجآزی

این جــا دنیآ مجآزیه ...
تمایل به ساده بودن زیـــــــاد ...
آهای تازه وارد شده به این دنیای مجازی ...
تـنهــایــیه هـیچ کـس رو باور نــکن ...
این ملت عـشقـشون رو هم بلاک مـی کنن ...
تا بی دردسر هرزگی کنن ... !
دیـوارهای پر از بیگانگی ...
نـوشته های پر از مردانگی ...
لایکهای پر از جاسوسی ...
همۀ اینها رویهم ........
دروغی بیش نیسـت ...!!!

این مطلب رو تو یه سایتی خوندم !!! راستش من مخالف صدرصد این نیستم ...ولی 99% قبولش ندارم :| خوب این برمیگرده به دیدگاه و شخصیت آدم ...من اینجا رو مثال میزنم کاری به سایتهای دیگه ای که عضو هستم ندارم چند نفری پسر و دختر هستن که الان جز بازدید کننده های من هستن !!! براشون احترام قائلم و میدونم که انسانهای باسوادی هستند ،و نت ندیده  نیستن !! حِسم میگه همشون دختر پسرای عاقل و بالغین که حد دوستی های نتی رو میدونن !!! حالا اگه من این وسط کاری بکنم که یکی از همین های که تقریباً توی نت برای هم شناخته شده اند از من سوءاستفاده کنن و یا بَد کنن دلیل بر این نیست که نت همش خرابه ...اونی که این وسط مقصره خودمم !!! که حواسمو شیش دُنگ جم نکردم و نفهمیدم کجا رو چیکار کنم :| البته اون یه درصد هم کسانی هستن که واقعاً وجود دارن ...نا آدمهایی که مریضن و از سادگی دیگران سوءاستفاده میکنن!!! و جز تأسف هیچی ندارم که بگم!!!
+حالا از اینا که بگذریم خدایی عکسش چند تا لایک داره ؟؟!!!؟ برم اینترمو این رنگی کنم!!!!عجقولی وَشه ...اینم از این حرف زدنای جدیده دیگه دیدین که بزنگم.بحرفیم .عجقم. عسیسم. عجیجم. آخ آخ حواستون باشه از این لوس بازیا واسه من نگید که کلوهوم ضایع میشید