گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

ولنتاین


دوستم خیلی خ ر ه خیلیییییییییییییی هاااااااااااااااااا خیلی.... آخه کیِ واسه یه پسره که فردا روزی میره به یکی دیگه میگه دوستت دارم 108 هزار تومن میده عرووووووووسک ..اونم چی عروسک :|

من اگه کادو بخرم جا سیگاری میخرم ...ینی اینقدر طرفم باید مرد باشه که لایق یه جاسیگاری از من باشه ...بعله ...در این حد !!! ما اینیم :)

حالا این بنده خدا "دوستم " نمیفهمه که!!!! منم هرچقدر بهش گفتم اینکارو نکن ..مگه خریت میزاره !!

اصن جهنم...زنده باد خودم نه کادو میخرم ...نه .... :|

ولی اعتراف میکنم کسی نیست واسش بخرم

نه دیگه یکی هست به شما هم یک پیشنهادمیکنم!!!
امسال ولنتاین
جای اینکه پولتونو حروم کادوهای مسخره
واسه شریک زندگی آینده مردم کنید
واسه مامانتون یه هدیه شیک بگیرید.
دستاشم ببوسید
بگید : مامان عاشقتم

یه طرح دیگه هم هست ....

ای کسانیکه امسال ولنتاین کسیو ندارین...

من پذیرای کادوهای شما هستم صرفا جهت ثواب...
کور شم اگه جز ثواب نیت پلیده دیگه ای داشته باشم...