گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

دلم برای....

دلم برای پاکی دفتر نقاشی و گم شدن در آن
خورشید همیشه خندان، آسمان همیشه آبی
دلم برای خط کشی کناردفتر مشق با خودکار مشکی و قرمز
برای گونیا و نقاله و پرگارو جامدادی
برای اولین زنگ مدرسه
برای واکسن اول دبستان برای سر صف ایستادن ها
برای قرآن های اول صبح و خواندن سرود ایران اول هفته دلم برای مبصر شدن ، برای از خوب ، از بد
دلم برای ترس از سوال معلم
کارت صد آفرین
بیست داخل دفتر با خودکار قرمز و جاکتابی زیر میزها ، جانگذاشتن کتاب و دفتر
دلم برای زنگ تفریح دلم برای دعا کردن برای نیامدن معلم
برای اردو رفتن
برای تمرین های حل نکرده و اضطراب آن
دلم برای روزنامه دیواری درست کردن
برای تزئین کلاس
برای دوستی هایی که قد عرض حیاط مدرسه بود
برای خنده های معلم و عصبانیتش
برای کارنامه.... نمره انضباط
برای مُهرقبول خرداد
دلم برای خودم دلم برای دغدغه و آرزو هایم
نمی دانم کدام روز در پشت کدام حصار بلند کودکی ام را جا گذاشتم کسی آن سوی حصار نیست کودکی ام را دوباره به طرفمپرتاب کند؟

درس

پیش به سوی امتحانها...ینی پیشواز امتحانها...

امیدوارم برای همتون این روزها پر از موفقیت باشه!!!



؟؟؟

بعضی ها با کت و شلوار

بعضی ها با فروختن خود

بعضی ها با شکم

بعضی ها با تسبیح

و بضی ها با فروختن زندگیشان روزگار خود را می گذرانند.

شما چگونه طی میکنید روزگار را؟

پ.ن.خدایا خیلی شانس آوردی که فروشی نیستی،خیلی.

چراغ قرمز

نمیدونم چرا هر وقت خیلی عجله داری همه چراغ قرمزای عالم به پست تو میخوره!!!

چه هاله ی نوری دور سر این چراغ قرمز هست
هر وقت ، وقت کم داری همه گیرای دنیا به گیرت گیر میکنن! رئیس دفترِ...واسه من کلاس گذاشته!
باور کنید کارم تموم شه ! حتماً جلو روش وایمیسم ...و....
تشکر مینمایمچیکار کنیم خو ....
دلم میخواد اون لحظه چند تا بادی گارد داشتم..عین این فیلمای گنگستری به یه اشاره
میگفتم خلاصش کنید...هاها هاها

:|

خر نه تنها به نشان جُل و ابصار خر است!!! تن خر گر چه بود در کت و شلوار خر است !
    دو سه مثقال خریت زخران عیبی نسیت
               آدمی هست که بیش از دو سه خروار خر است...

گُلی نوشت؟؟؟
اگه آهنگ جنجال برانگیز شاهین نجفی "نقی "رو شنیدید!؟!؟!؟

سیاسیش اصلاً نکنید فقط درمورد آهنگش نظرتونو میخوااااااام بدونم:)

طرفدار بودن... یا نبودن...... مسئله این است:دی

ریختن خونش واقعاً حلاله؟؟؟

مقسی بوگو