گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

!!!

بعد کلی انتظار دایی محترممون اومده خونمون ...ما هم کلی خ ر کیف شدیم باورتون میشه نه!!! میخوام بدونم خدایی باورتون میشه 45 دیقس داره با تلفن حرف میزنه:|

از اون بدتره اینه دیشب اخبار بیست و سی رو خیلی اتفاقی خیلی ها!!!!با وجودآقا جونم   کسی این چیزا رو نیگا نمیکنه ...یارو اومده میگه : کی میگه ما پوشش نمیدیم فاجعه تبریز رو!!! خداااااااااااااااااااااااااااااا خدااااااااااااااااااااا

من الان عصبیم خیلی زیاد باید چیکار کنم .داغ کردم به خود خودت:| خدایی من این چند روزه جز فلسطین هیچی ندیدم...تو خبر:| از حضورتون عذر میخوام !! میخام راحت باشم!! ای بر پدر پدرسگ تون لعنت!!! اونایی که این همه دروغ رو راحت میگید!!!smile emoticon kolobokبازم به معرفت این مرد!!درودبر شرفت:)شروع برنامه و اس ام اس برنامه رو اختصاص داد به مردم زلزله زده و مصیبت دیده آذربایجان:)

پول تو جیبی

امروز باز گردنم جلو باباهه کج شد!!!چشامم گرد شد!!!خدایی وقتی میری پیش بابات خودتو  لوس میکنی واسه پول یه حس عجیبه و غیر قابل توصیفه!! اونم یه پول در حد المپیک...خو اینطور وقتا آدم به کی پناه ببره:دی یه دوست پسرم نداریم واسمون کیف و کفش مارک دار بخره:))«مرده شور ببرن دوست پسری رو که واسه پول دوست پسر باشه» در هر حال آقاجونم پول نداد الانم منمو این مانیتور و حس عصبانیت که یه ماهه هی میگه باشه و هیچی....خدا وکیلی بگه نه!!!! من خیلی راحترم تا هی بگه باشه باشه:|
قیافه ی من وقتی میخوام از بابام پول بگیـــــــــــرمsmile emoticon kolobok

بابام

بابامsmile emoticon kolobokشطرنج گذاشته بود جلوش داشت به بچه داداشم یاد میداد مثلاً....مثلاً این سربازا شما دوتایید این شاهه منم و وزیر مامان بزرگتون ها!!!!!!!!!! این دوتا گوشه ای ها اسمشون رخه , یکیش باباتونه یکیشم مامانتون این دوتا فیلا عموهاتونن , حرف حالیشون نیست همینجوری سرشونو میندازن پایین اینور اونور میرن :|
این دوتا اسبا هم دایی هاتونن فقط میپرن و مث خر جفتک میندازن !!! :|...ینی عاشقشم به مولاااااا...... حالا داداش کوچیکمم  البته کوچیکم منظور بیست ایناس :دی هه هه هه هاهاها میخنده بچه هم اینطورییییییییییییییییییییییییی---->smile emoticon kolobok.....


+بلاخره منم از این خوش شانسیا آوردم.......کلی الان ذوق مرگ شدمhttp://www.freesmile.ir/smiles/721120_biggrin.gif



ادامه مطلب ...

سیلام

سیلام علیکووووووومsmile emoticon kolobok خُب خُب چخدر دلم واسه این دفتر یاداشتم تنگ شده بود.....به جون اُدومـــ باور کنید بابا دروخم چیه!!!!کلی مسافرتم لذت بخشه!!! کلی دارم حال میکنم.....دوستای نتی خودم خوبید خوشید؟؟؟؟ طاعاتتون قبول اونم تو وسط ماه تابستونو به قول معروف روزه و دیگه...بله... مواظب سلامتی جسمتون کنار روحتون باشید« توصیه های یه دکتر آینده»smile emoticon kolobokسلام همتونم به Mumamمیزسونم....

پسر داداشم الان فک کنم نزدیک دوسالش میشه...البته فک کنم.... تو کف این رفتار خونوادمم خیلی اتفاقی این عکسم تو نت دیدم البته این جریان مال چند روز پیش بود که این عکس رو الان باهاش میکس میکنم!!!! آقا نبودیدی ببینید این بچه یه حرف ......سکرت...... رو میزد .ملت چه کیفی میکردن !!! خدایی من خودم جزءشون بودم:دی !!!خب باور کنید خودمم موندم چرا؟؟؟!!!؟؟؟!؟؟!! این بچه که میگفت:..... ها هه ها هههههه ...خو زهر مار چیه بابا  !!!والا !!!smile emoticon kolobok چه مهنی داره...دهه... یه روانشناس این رو برای من باز کنه چرا اینجوریه ؟؟



+راستی درمورد سوال «مادر » در پست بهدی به صورت رمز دار خاهم گفت...
+زمزمه لینک خصوصیت رو هر کاری میکنم  باز نمیشه !!!دوباره زحمتشو بکش مرسی عزیزم.