گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

لحظه

این روزا کلی داستان داشتم از کدومش بنویسم ؟؟؟ خیلی نوشتم و باز پاک کردم !!دوست ندارم تلخیامو بنویسم ...فقط اومدن بهاره برام دنیای ارزش داشت انگار یکی رو پیدا کردم که تنهاییامو باهاش دوباره تقسیم کنم !!! نبودش عذاب آور بود ولی الان خواهرم همنفس بازم کنارمه ...انگار خدا این همه دردسر رو بدون حکمت برام قسمت نکرده بود ..این همون ضرب المثلس که میگه : "خدا گرببندد به حکمت دری زرحمت گشاید در دیگری!" احسان خواجه امیری از خواننده های مورد علاقه ی منه با کلی دردسر تونستم تو جشن تولدش شرکت کنم..دنیایی برام لذت بخش بود !!! لحـــــــــظه   رو خیلی دوستش دارم !!براش آرزوی سالها سلامتی میکنم ....


فقط چند لحظه کنارم بشین یه رویای کوتاه تنها همین

عروسی

این روزا عروسی زیاد شده !!! خب به محرم و صفر نزدیک  میشیم انگاری قراره قحطی بیاد همه در طلاتم اینن که  فوری مراسم عروسیشونو برگزار کنن!!! احترام به همه عقاید مذهبی رو من قبول دارم .....ولی فک میکنم هر چی اندازش خوبه !!! این زیاده روی در دین داره جوونا رو از دین دور میکنه !!!

+عروسی دعوتیم !!! ولی پسره دختره رو بعد یه سال عقد ...شنیدم که دوست نداره ...داره با بی میلی عروسی میکنه !!! اینو نوشتم یادم باشه هیچ وقت یه سال زیر عقد نمونم که نتونم زندگی مشترکمو کنترل کنم ...دلایلم مفصله برای خودم میزارمشون شماها فیض نبرید :دی

کتاب

اه اه من موندم چرا به خانوما تو ایران اجازه رانندگی دادن :| من جای عمو محمود بودم حتماً جزء برنامه های دوره سومم میذاشتم » منع رانندگی خانوما« ..... اصن شما نمیدونید چه بدبختی داریم یه مسیر یه ربعه دو ساعت طول میکشه هر چی هم نیگا میکنی یه دختره ژیگولی نشسته پشت یه ماشین یه خانومه واسه دو تا نون هلک و هلک ماشین رو روشن کرده نکنه یه کم وزنش کم شه :| من یه سوال دارم چرا خانوما ازدواج میکنن کلاً میشن توپولوف...... همه ترافیک و بدبختی تهران مال این رانندگی خانوماست ...لطفاً مسئولین گرامی رسیدگی کنید سپاسگزارم:)به نظر من باید ماشینای تک سرنشین 40 تومن جریمه شن !!! دولت جرأتشو نداره که منع کنه رانندگی رو ....خوب عاقایون  خودشون هم خانوم والده دارن:))))))

پ.ن: زیاد حرفی نمیزنم فقط اینو بگم عشق سومِ من کتابه !!! ینی بی نفسش میمیرم !!!

پ.ن: یه اتفاق تو روند زندگیم افتاده که اینجا نمینویسم میخوام یه وب بزنم به اسم.... همشمو بنویسم !!! اومدم اینجا بنویسم که دیدم باوووو خواننده های خاموشم باز هی میس کال میندازن=))روزای خوبی دارم و خیلی پرکار خیلی پرکار طوری که وقت دویدنایی هر روزم که سرم میرفت ...قیدشو نمیزدم...هم کنسل شده !!! من عاشق دویدنم ...اونم تو پردیسان اونم با دو سه تا مشنگ عین خودم :)))) اصلنم پسرا رو اسکول نمیکنیم

+ واسه بازدید کمم بسی شرمساریم هم وطن  ...اینو با صدای داریوش بخونید :دی