گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

تصاحب

چون مردم ذهن ات را دوست دارند
دلیل نمی شود
جسم ات را هم تصاحب کنند!

گاهی

گاهی دلم از دختر بودنم میگیرد.میخواهم کودک باشم.

دختر بچه ای که به هربهانه ای به اغوش مادرش پناه میبرد و

آسوده میگرید.

دختر که باشی..............

باید بغضهای زیادی را بی صدا دفن کنی!!!!!!!

تنهایی

تنهایی ریشه تمامی گناهان و دردهاست...چوپان را "تنهایی" دروغگو کرد.


می خوام

می خوام اون گذشته های خوبو یادت بیارم
دوباره سرد میشمو مثل زمستون میبارم
یادته تو اون غروب خیس و سرد و بارونی
مثل بید میلرزیدم بدون چتر و بارونی
اومدی کنارمو چترو گرفتی روسرم
خط به خط نقطه به نقطه اون روزا رو از برم
گیج بودم چرخیدمو نگام نشست توی نگات
کیفم افتاد از رو شونم ورقام ریخت جلو پات
چترو دادی دست من دولاشدی با دلهره
تند و تند کمک میکردی تا چیزی یادم نره
اون نگاه اولت شد همه زندگیه من
شدی رویای شبام باعث دلخوشیه من
بعد از اون روز تو تموم اون زمستونای سرد
چتر تو روی سرم بود دل من خالی زدرد..