گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

هیچی

وقتی جَو تو را میگیرد....حـــــذفِ پستهای دیشبمو میگم!!!
خب این جَو هم بد چیزیه ها!!!
اولین کار امروز صبحم این بود بعد از بیدار شدن :)

  حذف بنماییم...."مردم چقدر بیکارن بخدا!!!

نمیدونم این مَرض حذف پست چرا از جونم بیرون نمیره:|
ولی این جمله پست دیشبم جای خودش میمونه
               از هیچ کار بچگیم پشیمون نیستم ، جز اینکه آرزو داشتم بزرگ شم ..
دلم می خواد برم رو پشت بوم بخوابم ولی....
دلم می خواد بدون مزاحم یه مسیر طولانی رو با دوچرخه برم ولی....
دلم می خواد دلم می خواد برم رو درخت کاج،برم  اون بالای بالا ...نوک درخت وایستم ولی...
دلم می خواد غروب که میشه  رو چمن زار یه جای سرسبز که غروب رو میشه دید دراز بکشم ولی...
جواب همه ی اینها ...نمیشه....
چون
چون
چون
و
چون
گاهی از اینجا بودن متنفر میشم....