گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

خرید

امروز تا امتحان بعدیم ۲ روز فاصله است . خیلی وقت بود برای خرید نرفته بودم دیگه داشت سر و وضعم بد میشد.باورم نمیشد ساعت ۱۱راه افتادم و تا ۱.۵کفش مانتو ،شلوار و یه شال خریدم.مقنعه را جا انداختم چون خرید همیشگی ام هست. ته مانده ادکلنم را زدم و امیدوارم بودم بتوانم باز همان را بخرم. ولی وقتی قیمت ۱۵۰ تومنی را دیدم پا پس کشیدم.

نمیدانم مردم از کجا میاورند که اینقدر سانتی مانتال میگردن ...هر چه قدر که قیمتها بیشتر.......... زندگی ها سختر میشود .مردم هم بیشتر میخرن بیشتر شیک میکنن و بیشتر خودنمایی.از در لوازم آرایش و بهداشتی که پا داخل گذاشتم  خانوم های رنگارنگ بودن که هر کدام برای رُژ های بیست تومنی  بَه بَه  و چَه چَه  میکردند که بله:این مارک و این قیمت واقعاً عالیه:|

یه سوال از فروشنده و جواب قیمت بالای ادکلن......و من بودم که مثِ اکثر موقع ها که بدون خرید از لوازم آرایشی بیرون رفتم.

دلم برای مادرم تنگ شده:(