گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

نیمه گم شده ام

نمیگویم امامم چون کلمه مقدس امام را اینان از جلوی چشمانم انداخته اند.پس معبودم بین من و شما رازی بزرگ هست که آینده ام را در برگرفته ..من هم منتظرم که روزش بیاید . شاید برای من هم آمدنی در راه باشد. تا هستم ممنانم عزیزم.

ممنانم که دلم را روشنی بخشیدی و امیدوار .انتظارم به انتظارت گِره خورده عزیزم

+توی لیست مطالبم عاشقانه ای نبود .امشب اولین عاشقانه را انتشار دادم.


تو رو حتــــــــی تو رویامم ندیدم
    ولی یه عمره جات خالیه پیشم
      ندیدمت چه احســــاس غریبی
            ندیدمو برات دلتــــــــنگ میشم

            فقط بگو کدوم هفته کدوم روز

       کجا منتظر رســــــــیدنت شم
    میخوام کاری بدم دست خودم که
خودم بهونه ی اومـــــدنت شم

سپردی دسته کی پیراهنت رووو

    که یه عمـــــــــــره برامون نمیاره
       چه بوی نرگــســی میپیچه اینجا
           اگه این باد سرگــــــــردون بذاره


                        دوستت دارم