گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

نورِ الا نور


نمره نیاوردم . خُب قسمت الهی بود دیگه!!!!!!صلاح خدا بوده خوب!

اینقده حال میده نمره آمار رو بیاری 18 بعدش اندیشه های اسلامی ردت کنه!
خوشحالم که دوباره آقا آخونده رو مبینم:| تازه عضمم رو جزم کردم حال گیری رو شروع کنم
از ماشینیشم شروع میکنم. اینجوری نیگاه هم نکینید خُب!!!
قرار وظیفه الهی رو که خدا رو دوشم گذاشته به اتمام برسونم:)
ولی مشکل اینجا نمیتونم جلو چشای خدام اینکار رو بکنم:(
شاید فک کرده با رد کردنم میتونه مخ منه بزنه، شایدم این یارو با ایرانسل هی مزاحمم میشه خود این کصافط باشه.
اصلن بیخیالش میشم کلاً:| چه معظلیه این درس و استادش واسه من:(
چیکار کنم:(( آقا جون من فقط تو یه مسئله خیلی ساده محکومش کردم:| دلیل نمیشه....

چه نورِ الا نوری شد .