گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

غروب پاییز

دوستم با من بود گفت : وای گُلی بیچاره شدم ..میگم چرا خومیگه گوشیم نی...ترسیدم گفتم حتماً تو اتوبوس کیفشو زدن !!! میگه نه اصن فک کنم نیاوردم بزا یه زنگ بزنم خونه :(( گوشیمو دادم زنگ زد ...به مامانش میگه مامااااااااااان گوشیم نیست ببین خونه جا نمونده ؟؟ هیچی اونم بنده خدا میگه باشه الان میگردم !! دیگه کوفتمون  شد اون انقلاب و کتاب خریدنمون :| که یه دفعه صدا گوشیش میاد ...منو میگی:| میگه ای وای جیب کیفم پاره بوده افتاده ته کیف:| تو فک کن تا دو قدمی کتاب رفتیم و تو راه برگشت بودیم  هیچی اینجاش خیلی باحاله مادرش بود زنگ زده بود  میگه :نازنین دخترم ...میگمااااااا گوشیت خونه جا نمونده خوب فک کن دخترم ببین کجا گذاشتی...منو میگی   ینی عاشق مامان نازنینم!!! به مولا !!!!


پ.ن:باورتون نمیشه چقدر انتظار پاییز رو میکشیدم؟

منتظرش بودم تا براتون یه پست بذارم به این مضمون :
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
غروبه پاییزهههههههههه ههههههههههههههه هههههههه
دلم غم انگیزهههههههههه ههههههههههههههه هههههه
چشم فلک نم نم
اشکاشو میریزه
ای آسمون من همممممممممممممم مممممم
دلم پره دردهههههههههههه هههههه