گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

تولد

به نام اونی که خیلی دوستش دارم و همیشه همراهمه ...تو همه ی لحظه های زندگیِِ پراز فرازو نشیبم !!!

روزای اول پارسال بود که تصمیم گرفتم یه وب فقط و فقط برای دل تنهای خودم داشته باشم ! نمیگم سال خیلی خوبی بود و یا بد ..هر چی بود خدا رو شکر میکنم ..که تَن خودم و خونوادم سالمه !

خدا رو برای سالی که گذاشت هزاران بار شاکرم ! با همه تلخی های و شیرینی هاش!

یه اتفاق خیلی خوب امروز برام افتاد !

فک میکنم سال خوبی باشه ..آخه سبزه که گذاشته بودم هم عالی بود ...کسی نیست بگه اینم شد نشونه !!!

تازه انداختم تو یه رودخونه باحال .. کلی هم سبزه گره زدم !

البته تنها نیتی که نکردم شووَر کردن بود ..  خدا وکیلی اینم حرفه ...هرکی سبزه گره بزنه واسه شووَر نیست  کهههههههههههههههه...:|

اتفاق امروزم که دیگه کلی نشونه خوب واسه سالِ من بود!!!!!

خدایا بازم شکر !!!


امروز تولد یه سالگی وبلاگمه از اول سال 92 چند بار خواستم آپ کنم ...گفتم بزارم واسه الان !!!

که مناستی داشته باشه !

آخه  حرفهای تکراری  رو دوست ندارم ،

خیلی از حرفای عید و این چند روز اول سال همش تکراریه و البته گاهی هم شیرین !!!


در هر حال دوست های عزیز وبلاگیم ..خوشحالم که کنارتونم !!!

پایدار باشید !