گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

حس

حس میکنم گم شدم ولی کسی هم دنبالم نمیگرده..

حس بدیه .. خیلی بد ؟؟؟

شاید مال اخلاق گندم بااااااشه!!!

چند روز آینده یه جور آزادی مفرط دارم .. میخوام بزنم به راه کجه

و ازش بد استفاده کنم

میخوام یه کم دختر بدی باشم ...

چقدر خوب باشم ؟؟؟

چقدر، هی بگم خدا اینجاس !!!

خدا اونجاس!!!

ولم کن بابااااااااااااااااا... خدا کو وقتی من اینقدر الان حالم بده ؟؟؟


بعد این چند روز مینویسم!
که چقدر بد بودم ..
دو سه روز پیش تو اتوبان واسه دو تا ماشین کرم ریختم .. تا نزدیکیا خونه کورس گذاشتیم
قلبم تو دهنم بود ..
 ولی وختی سگ میشم دیگه فکر اینو نمیکنم که باباجان خودم به جهنم حیف ماشینم
یکی شون ذوق مرگ شده بود از دست فرمونم .. خیلی جالب بود هر دوشونم یه مدل ماشین بودن ..
 خیلی اتفاقی تو اتوبان بهم برخوردیم !!!
ولی کلی حالمو عوض کرد .. لعنت به ایران ..
 جوونا هیچ تفریحی ندارن !!
جز اینکه یا یه جفت پسر و دختر بشینن به هم اس بدن ..
جالبه فقط برای اینکه حوصلشون سر میره و دنبال تفریحن با یکی دوست میشن
خیلی وقتها احساسی در کار نیست:|
متأسفم!!
خلاصه این منمو ووو تا پاسی از شب با دوستام میرم ولگردی !!!