گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

گُلی برای همیشـه

می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری,گرنبودم روزگاری این بماند یادگاری

دوست

دوست خوبی دارم که همیشه با همیم!

تقریباً همه جا...

یه احمق قدرشو ندونسته و الان چند وقتیه خیلی ناراحته!

میدونید حیف از این دختر به پای یه احمق که هیچی نداشت اینقدر عذاب کشید!

ولی خوشحالم خوشحالم براش که غرورشو نگه داشته!

تو چشام با اشک نگاه کرد و گفت دیگه برام مُرد گلی :(

دیگه نه باهاش تماس میگیرم و نه جواب خواهم داد!

کسی که به راحتی از من بگذره:(.......

دلم آتیش گرفت ... کاش میتونستم مرحم خوبی برای این زخمش باشم !


وقتی‌ یکی‌ باهاتون درد دل‌ میکنه و از شکست عشقی‌‌اش میگه،
بد‌ترین و اشتباه‌ترین حرف‌های ممکن اینه که مثلا ...
بی‌ خیال بابا مگه آدم قحطه ...
اصلا حیف تو نبود ؟ ...
یا بگی‌ اینا همش یه تجربه است ...
یا بگی‌ دختر های امروزی ...
پسر‌های امروزه ...
عشق هم عشق‌های قدیم ...
بابا اینا رو خودش هم میدونه ...
این حرف‌ها رو خودش هم به خودش زده ...
پدر و مادر و نزدیکانش هم هزار بار توی سرش زدن
به جای این حرفا ، بغلش کن ...
بگو : شاید نفهمم چقدر ولی‌ میبینم داری درد می‌‌کشی‌. حق داری ناراحت باشی‌ ،
از دست دادن یک نفر که دوستش داری ، چه خوب ، چه بد ، سخته. شکست در یک رابطه چه
درست ، چه اشتباه دردناکه.
من نمیتونم چیزی رو تغییر بدم ولی‌ کنارت هستم.
بیا حرف‌هات رو به من بزن.
بیا گریه‌هات رو روی شانه‌های من بکن.
بیا به من تکیه کن.
کنارت میمونم تا باز حالت خوب بشه .
من رفیقت هستم.... رفیقت ...
دستاشو بگیر ... سرش رو بگذار توی سینه ات ...
بگذار خوب گریه کنه ...
دوستت فقط احتیاج به یک دوست داره ... همین ...

حالا من کنارشم و از خدا میخوام زودتر حالش خوب شه!

میدونم بدتر از اونم هم باز به زندگی شاد برگشتن!

ولی سخت! خیلی سخت!

همیشه برام سواله اون دوستای خوب پسری که میان اینجا لطفاً بگید:

کات یه دوستی دو سه ساله برای یه پسر خیلی سخته؟؟

باید پای دیگری در کار باشه نه؟؟؟

امکان داره دوست منو فراموش کنه اونم به آنی ؟؟؟

خدا همه ی جوونا رو عاقبت به خیر کنه من که از سرم گذشته دیگه ..